6500 Baja, Petőfi S. u. 3
+36 79 521 080
ügyfélszolgálat: info@bajaiszc.hu

Panaszkezelés a felnőttképzésben

Panaszkezelés a felnőttképzésben

Panaszkezelés a felnőttképzésben

Minden jelentkező élhet panasszal, melynek lehetőségéről, panaszkezelésről tájékoztatni kell (ez a képzésfelelős feladata).

A felnőttképzésben résztvevők panaszaikkal felkereshetik az ügyfélszolgálati irodánkat személyesen, e-mailben vagy telefonon.

Felnőttképzési ügyfélszolgálat:

  • címe:                                6500 Baja, Petőfi S. u. 3.
  • telefonszáma:                  06 79 521 080
  • e-mail címe:                    felnottkepzes@bajaiszc.hu
  • ügyfélfogadás rendje:      hétfő –péntek 08:00 – 15:00

A panaszfelvételi űrlap kitöltését mindkét fél aláírásával igazolja (a feleknél egy-egy példány marad).

A szakmai vezető kivizsgálja a jelzett panaszt, majd a kivizsgálás eredményéről hozott intézkedésről az érintett feleket írásban értesíti 30 napon belül.

A panaszkezelés szabályait a Bajai Szakképzési Centrum Felnőttképzési Tevékenység Minőségbiztosítási Kézikönyve illetve 2020. szeptember 1-jét követően indult képzések esetén a Bajai Szakképzési Centrum Minőségirányítási Rendszer tartalmazza (nyomtatott formában mindkét dokumentum a Bajai Szakképzési Centrum Felnőttképzési Ügyfélszolgálati Irodában tekinthető meg).

A kitöltött űrlapok megőrzési ideje: 5 év.

 

Holler Box